tisdag 30 september 2008

Ännu en helgkurs är avklarad

Helgens kurs är förbi och jag stjäl mig en liten vilopaus även om jag vet att jag verkligen borde rivstarta med nästa projekt. De flesta deltagarna verkade mycket nöjda och även Ellen var rejält inspirerad efter kursen och ville gärna ha en fortsättning med samma gäng. Ett trevligt facit får man väl lov att säga. Lite synd bara att jag själv tog med mig förra veckans uppskruvade tempo och inte riktigt kunde ge mig ro att sitta ner och prata med alla trevliga människor som var på plats. Jag kände mig mest som en duracellkanin som med ett fånigt leende på läpparna och en överdrivet käck attityd for runt och pysslade på anläggningen ;-) Nåväl, nästa gång ska jag verkligen försöka vara mer avslappnad och ta mig tid.

Nu är det hög tid att jobba igen men jag ska försöka återkomma längre fram med lite mer tankar om själva kursinnehållet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för senast! Trevlig kurs och bra arrangerat!!!

carolina sa...

Tack själv! Det var mycket trevligt att ses även om jag önskat att jag haft möjlighet att prata lite mer med dig istället för att leka duracellkanin...

Anonym sa...

Det behövs ju en och annan duracellkanin för att hålla igång dylika evenemang! Det har vi all förståelse för!
Vi tackar för en jättetrevlig och välordnad kurs!